måndag 14 januari 2013

You Make me feel like..dancing?


Idag har det varit kallt.
Men ankorna badar ute och då passar några
tappra hönor på att lufta sig lite.
Gittann däremot..Jag fattar inte att hon inte fryser.
När jag kännde på jorden hade den fryst på rejält
men hon lyckades få ihop en grop endå.
2 bad inne har dom men hon ska bada
ute endå..


Har bara farmor och Babro kvar.
Jag måste erkänna att jag varit en anig sur på farmor
då hon nyper hönorna i rumpan ganska hårt.
Samt jagade ungarna när dom var mindre än dom är nu
därav en liten avspärrning till lilla rummet.
Men hon är annars en väldigt snäll och social anka.
Nu är jag så trött på denna förbannade vinter.


Nu kan man undra hur detta företag gick ihop.
Jo jag hade faktiskt ett finger med i spelet för
Babs är inte direkt den som gillar sällskap i badet
om det inte är Chefen som ligger brevid.
Men till slut gav hon sig..
Kors i taket va..=)


Söta underbara Carro fick en helkroppsmassage idag.





0 kommentarer:

Skicka en kommentar