fredag 4 januari 2013

Allting är (inte) Okej nu


Har varit inne på att chippa Lillemor bla. 
Men hon har börjat värpa och det har gått bra.
Däremot har hon blivit förkyld igen ,hon har varit
det sen hon flyttade hit känns det som ,jag blir så nervös
som om jag inte har nog med bekymmer.Dom har
fått  färsk majs idag och en vitaminkur som jag har i vattnet 
i ca 8 dagar.(byter vatten 2 ggr om dagen minst)


Suck..Men nu försökte jag lägga jord
medans Majken badade i maten.
Då blev hon sur på mig och satte sej på kanten istället..
Va gör man..


Sen Paul flyttade har Råsmarie ändrat personlighet totalt.
Hon spelar föresten numera i andra laget då hon fått upp 
ögonen för Olle.Sen såg jag idag att hon var småskitig i baken
och det är aldrig bra.Inget grönt bajs vad jag sett .
Men skitiga rumpor är tecken på något galet som jag
ska ta reda på.
Hon är en himla kul höna hon har sina grejer för sig.
Så har hon klättrat i rang tror hon men det har hon inte.
Inge fel på självförtforendet iallafall.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar