torsdag 17 januari 2013


Just nu flyter allt på ganska bra..
Några småpetiteser bara som dyker upp tex.
Shira gillar inte Siv på långa vägar.
Siv är dum emot Olle och Stella.
Men däremot är Majken högre rang och inte snäll emot
Siv..Men jag blir lite överbeskyddande mot mina småtjejer
och glömer ibland bort att Siv fortforande är lika liten
hon även om hon är lite smådum ibland.


Lillemor har äntligen börjat bada.
Hon och Olle brukar ta sig ett dopp ihop men jag
passar henne endå om jag är där när hon badar så att säga.
Men hon har börjat med en grej att när hon är klar
hoppar hon upp i mitt knä och skakar av sig jorden.
Man tackar..


Det här med massagen jag ger dom är
väldigt roingivande för mig med.
Speciellt när dom själva hoppar upp och vill ha.


Och så får man tillbaka så mycket.
Majken passade på att baja mig på halsen.
Och Lillemor var så snäll och ryckte lite näshår som
hon ansåg jag skulle bli av med..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar