måndag 31 december 2012


Jag fick en bandsåg i julklapp.
En ny finfin skruvdragare och pappa
fick en geringssåg av mamma och så
har jag min lilla verkstad till förfogande.
Angående nya ruvbås..bla..


Utegården ska byggas ut..Den har ju ändå rasat 
det som inte låg under plåttaket så då kan jag ju
bygga..lite större..Sen har jag fått en kanonide
ska bygga som en balkong vid  ena fönstret så dom kan ligga där
och sola om det behagar..hoho..kommer bli så bra.
Sen ska lilla rummet rivas helt, och gamla rummet ska nya väggar upp
så det blir en del att göra..


2 kommentarer:

Kerstin sa...

Du har oxå haft ett tufft år med alla Dina raringar!
Du är en riktig överlevare med massor av idee'r och energi så jag önskar Dig all Lycka med det Nya Året 2013!
Mina älskade katter passade på att rymma igår som straff för att jag bjudit hem en vovve med husse!
Håll tummarna för att de kommer åter! De är ju de sista jag har kvar!
Kram till Dig och alla de Dina!

majsan sa...

Tack snälla du men just nu vill jag bara..jag vet inte vad..Jag är bara så lessen..
Dina katter kommer tillbaka det har jag bestämt.
Dom skulle bara ut å kolla läget..
Kram Majsan

Skicka en kommentar