fredag 28 december 2012

Idag rök Anders och Roger ihop.
Hände ganska snabbt då det försigick i full muckning när jag kom ner.
Kong och tjejerna stod i ett hörn och allt var upp och ner.
Jag kom på mig själv att skrika
-Nej Steve och sen började jag lipa..Och la mig i.
Vilket gjorde saken ännu värre men jag blev så rädd.
Jag såg bara Steve alla känslor kom tillbaka osv.

Nu har jag lugnat ner mig och analyserat orsaken och kommit fram
till att trots Anders gener så var det Roger som börja tror jag.
Han raggar nämligen på Troja som är Anders höna.
Troja däremot går med Kong med hur som helst.
Roger har inte tupphyfts och bröt den oskrivna tuppcodex regeln.
Svårt att förklara men ska försöka vid något annat tillfälle
då jag lugnat ner mig lite mera.

Man kan inte ta vilken höna som helst och det har en del
ungtuppar svårt att fatta och då blire bråk.
Steve när han var ung var ju ute efter Suss vilket inte var
ömsesidigt.Babs rörde han aldrig eftersom hon är Chefen trogen.
Himla soppa det hära.
Jag blir så nervös bara..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar