måndag 3 december 2012

Crazy in love


Doris har fått flytta över till Babys sida.
En av anledningarna är att Chefen aldrig fattat tycke för henne
och hon behöver en tupp.Så denna sammanstrålning
blev som jag trodde.
Ni skulle se Kong.Han stod så här i en kvart och kuckilura.
Varpå det fortsatte långt in på¨småtimmarna.
Han brukar annars gå ganska hårt på men inte nu.
Kong har ingen första höna heller vilket jag hoppas ska bli
Doris nu.Förrut var han väldigt förtjust i Yokko sen dess har
han inte fattat nåt direkt tycke flr nån annan höna så jag hoppas.


Gudrun fick oxå flytta över.
Hon passar inte ihop med andra flocken och jag tror
hon kommer trivas bättre på den här sidan.
Hittils har hon bara gått med Romeo och silkestjejerna men
har sett en del småtjafs som hon startat.
Hon har blivit så fin annars och jag har bestämt att
hon är ifrån Kong och Margit.


Romeo förbryllar mej.
Visst har jag fått min ranson av agressiva och dominanta tuppar
så jag vet inte hur jag ska tas med dom jag har nu.
Romeo säger knappt halv sju att jag knappt tänker på honom
som tupp.Han är så oerhört lugn och håller sej till dessa damer till
min stora förtjusning.Sen har han även börjat flörta med lilla
Berit som gör mig ännu gladare och hon verkar även nappa
på detta lilla charmtroll...Kul



0 kommentarer:

Skicka en kommentar