tisdag 14 september 2010

A taste of honey



8 kommentarer:

Fru Purjo sa...

Så helt underbart söta :-)

Kerstin sa...

Sött par!

Sotis sa...

Hej! Nu har jag nog kollat på nästan alla dina bilder! Du är så himla rolig!!
Jag planerar att skaffa höns nästa sommar och suger i mig allt som har med höns att göra!

majsan sa...

Heja sotis..Vad kul..
Säg till kan du få av mig.
Jag har en ruvmaffia hära..=)
mvh
majsan

Sotis sa...

Åå va gulligt av dig! Tyvärr ligger Vallentuna väldigt långt i från Orust... Men du har verkligen mycket fina höns! och ankor! Vad är det för raser?

majsan sa...

Hej du..Jag vette farao va dom är för raser.Tupparna är "knätuppar"..=)Maggan och Gittan tror jag är brahmor,Linda är en silke och Lill-Babs en dvärg kochin tror jag.Mojje är en blommehöna ?Karin en svensk dvärghöna kanske..?Ankorna är tvättäkta badankor..=)Skämtåsido jag tror det är löparankor men inte säker..Ska bli kul och se dina hönor sen..
Vill du ha blandade eller en ras på dom??

Sotis sa...

Knätuppar och badankor! :) Sånna vill jag också ha!
Hm.. jag har inte bestämt mig ännu... Är inne på Alternativ.nu och Odla.nu varje dag och läser om raser, reden och pinnar, men jag kan inte bestämma mig. Ena dagen är det Orpingtons, andra hedemorahöns eller snälla, personliga blandisar...
Jag har lagt ett bud på en valstuga som är till salu utanför ICA! ca 10 kvadrat. Borde väl funka till ett gäng höns?

majsan sa...

Den kommer bli kanonfin du..=)
Du måste skicka bilder så jag får se sen..=)

Skicka en kommentar