onsdag 22 september 2010

Eggebykonst Paul



Blir nog en t-shirt av min lille kille tror jag..=)

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Fantastisk! vad Du är Duktig på många områden!!
Kramen

Linda sa...

Vad fint Mia =) Puss

Linda sa...

Förresten... Mia, kan du inte bort ordkontrollen man måste göra när man ska kommentera... Det e fan jobbigt ju...

majsan sa...

tror jag fixa´t det nu..??
Ja han skulle hänga snyggt i mitt sovrum *host*

Linda sa...

Haha, han oxå =) Om jag sätter igång me tavlor så kommer du ju inte få plats me alla =) Men om du skulle välja en... Tripple P eller Stunning Steve?

Linda sa...

Åh vad skönt att slippa ordkontrollen =) =)

majsan sa...

hela min övervåning är ju alldeles tom på väggarna..=)Men Steve rå..Eller du får överaska mig..
Kommer du på lörda??
Jag plockar bara trumpeter tills du kommer

Linda sa...

Jag och pappa kommer på lördag om det inte regnar...

Skicka en kommentar