måndag 6 september 2010

SVA





Imorse lämnade jag in Sonja till SVA i Uppsala.Dom ville att jag skulle skriva ner vad som hade hänt så hon blev ganska häppen av min lilla uppsats tror jag..heh.
Hur som helst så fick jag svaret i eftermiddags när jag var i skogen och lipade.
Sonja hade elakarte tumörer i bukspotskörteln.Symptomen var så snarlika NC och Eftersom Gunnel gick bort förra veckan så anade jag det värsta.Nu har den värsta choken släppt.
Jag är så oerhört lycklig att jag åkte och köpte en damm igen till ankorna.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Vi är tillbaka..
Kram
Majsan

3 kommentarer:

Fru Purjo sa...

Tråkigt att hon dog, men bra att det inte var något smittsamt...kram

Kerstin sa...

Så underbart, inte att Din lilla höna dog men att det visade sig att det inte var NC!
Googlade på det och hittade en artikel i DN som skrämde vettet ur mig!
Kram*

majsan sa...

ja jag har lipat hela helgen.Jag var så orolig igår att jag tänkte gå vilse i skogen och aldrig mera hitta hem..Den där Nc sjukan är värre än digerdöden tror jag nog..Om man har hönor så att säga..hua..=(
Men ledsen över sonja ifl..Hon skulle ju ha fyllt 4 i mars..

Skicka en kommentar