lördag 4 september 2010

Knocking on heavens door



Tack alla som har hälsat på oss här på eggeby.
Det var varit väldigt kul för mej att ha den här sidan och få läsa era snälla kommentarer.Men nu dog Sonja igår och idag är Annelie dålig.
Om det är new castle så är vi i himmelen innan jag hunnit ringa till sva.
Jag hoppas innerligt att det inte är denna fruktavsvärda sjukdom som drabbat oss.
Men eftersom min otur är min ständiga följeslagare så...
Jag är helt knäckt,jag orkar inte mera nu..
mvh
fanihelvetet

2 kommentarer:

Linda sa...

Mia... Måla inte fan på väggen... Gör nu som vi sa och flytta dom som fortfarande verkar vara friska... Finns inget som säger att alla kommer insjukna... Ring om du vill att jag ska komma... Puss

Kerstin sa...

Ja, lägg inte av kära snälla Du!
Gör som Linda säger, flytta dem som är friska!
Du är den bästa av "hönsmammor" jag vet!
Kram,kram till Dig och alla!

Skicka en kommentar