torsdag 13 maj 2010

Nya grannar


6 kommentarer:

Josephine sa...

hihi, vilken skön blogg :D

majsan sa...

åhh man tackar.=)

Kerstin sa...

Så artigt och socialt uppträdande:))
Här går oxå höns och får på varsin sida om stängslet, skall lära dem att presentera sig!

Hönsflocken sa...

Hahaha vilken rasande rolig blogg du har! Och vilka snygga svarthöns, smart du gjort med pinnarna i hönsgården, jag skulle behöva bygga om en hel drös med pinnar jag. Och göra en kycklinghage... (om det nu blir några kycklingar...)

//F

majsan sa...

Åhh tack för fina kommentaren ..=))
Jag har sprungit i en timme nu för att försöka få in lilla Elsa.Hon ville inte gå upp för trappan in till hönshuset.Gittan hoppade frenetiskt upp och ner men Elsa fattade inte vinken.Tillslut fick jag tag på henne och tog in lillskiten.Men du skulle sett Gittan när hon gick ut idag..Aldrig hört sådant förnöjt läte på hönan.(hon badade)

Tuppen Ture sa...

Skönaste bloggen jag sett :)

Skicka en kommentar