onsdag 5 maj 2010

Elsa

Idag hörde jag äntligen ett efterlängtat litet pip inne hos Gittan.
Grejen är att hon har pickat på Elsas (kycklingen).Huvud.
Hon hade ett litet sår där.
Varför gör hon så??
Ingergerd hade ett på ryggen och dog antagligen av det.
Jag gjorde det enorma stora misstaget att inte spika in Lillbabs och Gittan dag 1 dom började ruva så egentligen vet jag inte vem som ligger på vems ägg och vilka ägg som pappa har plockat innan jag spikade in dom.
Det är såklart orsaken ..Måste det vara.
Dom har legat långt över tiden men endå legat kvar.
Jag är så olyklig och förtvivlad hur kunde jag vara så dum att inte spika in dom från början.
Men eftersom jag hade så många bås så trodde jag att dom låg kvar där.
Måtte det gå bra inatt annars tar jag in Elsa så får hon sova med mej och katterna.
Jag bits inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar