söndag 5 augusti 2012

Kill em all


Jag är lite lugnare idag.. en aning.
Har hittat deras högkvarter som jag
med nöje dammsugade upp.
Greta och Olle har fått flytta till andra sidan 
dom är för små för Kong.


De ser förjävligt ut men inget får sitta på väggarna
och jag bygger inget nytt föränn jag haft ihjäl 
vartenda kryp men gänget är vana med mina
galenskaper. Trots allt.

Nästa sommar ska jag riva upp golvet,väggar rubbet
i lilla rummet.
Dom här burarna ger mig magsår  men dom är
ganska bra endå för blivande mammor.
Lagom stora oxå.
På kvällarna spärrar jag , vill inte att dom ska
hoppa därav galler.Men Gittan.Hon är småsur på
mig för hon inte får ruva men det är hennes eget fel.
Hon får gärna ligga men inte på ägg.
Men dom här burarna stör mig så jag reglar nog upp  något
så jag slipper detta bök..ska se vad jag kan hitta på.
Dom ligger på 6 ägg var föresten.
I år har jag verkligen gett efter..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar