lördag 18 augusti 2012

Divide et impera

Mina föräldrar är lite oroliga över mitt maniska krypkrig. -Ja men har inte alla hönor det då? -Vad gör dom som inte städar varje dag.. -Alla medel du köpt funkar inte dom..osv Men när jag visade pappa hur dom såg i mitt mikroskop så var det bra sen. Detta lilla kryp stör mej till den fullaste grad att jag aldrig någonsin kommer att ge mig så länge jag kan hitta dom på mina älskade höns. Jag kommer nu att importera rovkvalster ifrån Nederländerna så får vi se vad som händer. Bilden kunde blivit bättre men ibland är jag för smart för mitt eget bästa och har lagt omkopplaren på ett smart ställe där jag inte slarvar bort den. Och det stället har jag såklart glömt bort..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara få tips om gård hemskydd en firma nere i småland. Tala med roy om det kiselpulver han säljer för det funkar läskigt bra...;)

Skicka en kommentar