fredag 17 augusti 2012

Babs lilla är den tidigaste badaren jag sett. Oftast brukar mina ungar börja bada andra veckan men den här lilla satte fart redan nu. Angående färgen blev jag galen häromdagen så i min förvirrande desperation har jag tydligen målat ena väggen brandgul. "När krypen kommer in så åker vettet ut"
Dida har fått en liten störning som gör att jag måste försöka få henne på andra tankar. Hon flyger annars upp i takbjälkarna och stannar sen där. Nu får hon vara i buren och på dagarna ensam med ungarna och mej när dom andra badar ute. Eftersom buren är i minsta laget och hon inte vill bada med dom andra så får vi köra så här tills hon fått sitt förnuft tillbaka.Jättekonstigt tycker Baby..Ja menar Kong. Han slog av sin sporre häromdagen därav lilla.Då jag sprayade och tvättade rent. Alltid något.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar