måndag 7 november 2011

Some kind of monster

Det var skönt väder idag så jag tänkte att dom skulle få gå ute lite.
Tupparna han aldrig ens varna, jag såg något i ögonvrån.
Bosse och Doris var uppe vid huset dit han siktade.
Jag skrek och skrek och skrek i ren panik.
Han var 4 meter ovanför mig innan han flög vidare.
Såg iallafall att han inte hade någon med sig.
Men Doris är borta.Jag har letat överallt..Överallt.
Jag såg henne när fanskapet flög iväg men jag hittar henne inte.
Kan det varit en till ?


Sen har krypen kommit tillbaka, jag ger upp.
Dom vinner.
Jag kan inte gråta jag orkar inte mer.
Doris är borta och dom röda har kommit för att stanna..
Det räcker nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag Tycker du ska ta 24% Ättika i en blommspruta
Så sprutar du där dom fins då Dör dom men passa hönsen då

Kerstin sa...

Om jag kunde göra någonting för att lätta Dina bördor!!!
Kan bara skicka styrkekramar!!

Skicka en kommentar