lördag 26 november 2011

smack my ..tupp..up ??



Karin och Poppe muckar..

3 kommentarer:

Sandra sa...

Med de där långa vackra stjärtfjädrarna undrar jag inte om Poppe och Karin kan vara släkt...Karin är väll en dvärg fönix? Tupparna får nämligen väldigt långa sjärtfjädrar hos den rasen.

Hur stort var ägget Poppe kläcktes ur, eller Märsta, hur stort var äggen han kläcktes ur?

Kerstin sa...

Spelar ingen roll vad man har för buske!
har också haft både tall och en som julgran, det funkade alldeles utmärkt!
ha en fin 1:a advent med alla dina kära!
Kramar*

majsan sa...

Sandra: Det kan stämma tull fullo.
Poppes ägg trodde jag nämligen var från Linda,sen var det andra ägget Doris som jag tog från andra sidan.Det var från Margit..

Men märsta är jag nästan 100 på att han kom från Mojje eftersom de var bland dom sista hon värpte innan hon blev dålig.Därför sparade jag de..
Men man kan ju aldri vara 100 endå..
Eller va tror du??
Poppe kan definitivt vara Karins..Det ägget var jag som sagt inte 100 vem de kom ifrån..
/Majsan

Skicka en kommentar