onsdag 13 oktober 2010

Starship pain

5 kommentarer:

Spindel sa...

nu kissade jag faktiskt på mej ..(nästan) dom som gnäller över att man förmänskligar sina djur har ju aldrig upplevt a moment like this gumman..den kärleken puss på dej

Kerstin sa...

De är bara för söta! Jag hör hur dialogen går!
De två tillsammans tätt på pinnen...
Du är fantastisk!!!

majsan sa...

tack tack för snälla kommentarer.Är lite nere nu..
Men då skulle ni sett Steve ikväll.Han kan verkligen muntra upp en.Han nöp Alfred i rumpan..
Vad har jag gjort för att förtjäna sådana underbara tuppar..=)

Linda sa...

Varför e du nere Mia? Ring om det e nåt... Förresten... Har precis påbörjat ny tavla... 2 st för att vara exakt =D Puss

majsan sa...

Strul me den förbannade medicinen..Jag orkar inte mera.Sen får jag inte den nya ju..=(
Sen jobbigt att inte kunna släppa ut dom och mormor är dålig.Jag är slut i huduvet.
Föresten vadå för tavvlor..=)?
Du måste lägga upp dom på alternativ.nu
Jag la upp beatles och elvis dära..
Kolla in hur många som kollat på dom..
puss

Skicka en kommentar