lördag 23 oktober 2010

Happy X mas




Min vapendragare i vått och torrt sedan..-Va ere Linda 22 år??
Om jag skulle fråga henne om hon kunde köra mej till Kina så skulle jag bara få till svars - Visst när ska vi åka.Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne.Så mycket hon har fått stå ut me alla mina sattyg.
Hon gör även helt fantastiska tavlor av pärlor.Beatlestavlan kom hon bara förbi med en dag.-Du gillar väl Betales sa hon.Joru.Sen stod ja å lipade av lycka.När jag fyllde år förra året fick jag en Yellow Submarine tavla.Nu fick jag ikväll ett litet smakprov på vad det blir för julklapp..Linda du är bäst..Första ggn som jag verkligen längtar till jul..

2 kommentarer:

Linda sa...

Dom kommer i par =) Den andra får du minsan inget smakprov på =) =) Love you Puss

majsan sa...

puss..Du jag är arg..Jag ringeR imorron istället..

Skicka en kommentar