söndag 24 oktober 2010

Snuva





Första frun på Eggeby har fått en liten förkylning.Så Lisbeth har fått flytta in i min duschkabin så hon får lite lugn och ro.Alfred är så nere nu att han redan hoppat upp på pinnen när jag skulle titta till dom.Igår när jag ringde till Arninge Djurklinik fick jag svaret att jag kunde komma in med Lisbeth men veterinären som skulle titta på henne kunde inte så mycket om hönor,men kunde rådfråga en annan som var upptagen.Vad säger man?Oftast när jag ringer någon veterinär om hjälp så får jag oftast ett skratt tillbaka eller en fnysning.Jag blir bara skickad runt vilket oftast slutar med att jag får ett av mina utbrott så är jag tillbaka på ruta noll.
Nu gör jag så gott jag kan med Lisbeth och så får vi hoppas på det bästa.
Stackars Alfred.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hoppas att hon kryar på sig så att både Alfred och Du blir glada!

majsan sa...

Hej kära du.
Lisbeth verkar vara lite bättre.Hon fick flytta in i gårkväll.Det första hon gjorde var att bada.=)
Ska lägga upp det ikväll..kram

Skicka en kommentar