söndag 14 oktober 2012

V.I.H


Shira ..Vet inte vad jag ska börja.
Hon har växt till sig iallafall när dom nya
tjejerna flyttade hit.Mest står hon vid matskålarna  om dagarna eller
går i sin egen lilla värld.Hon har börjat skrocka ni 
vet sådär dom gör innan dom ska värpa fast hon går 
runt så istället.Jag hjälper henne fortforande på kvällen med
pinnen.Ner kommer hon själv ,alltid nåt.
Hon polar med Carro ,Eva och lilla Tilly.
Olle har bestämt sig för att ruva  så hon är inte med
 så mycket på dagarna nu.
Badningen går sådär.När Carro badar i matskålarna
 ligger hon brevid och flaxar på golvet fast
dom har 2 stora bad brevidsig.Men det kommer väl
.Jag är så glad att jag valde henne.
Tror jag är redo för att skaffa mig 2 st
Hamburgare som Vanja var..Kanske


0 kommentarer:

Skicka en kommentar