måndag 29 oktober 2012

Damned For All Time


Att vara du med 47 hönor är inget jag rekomenderar.
Just nu är jag nördigare än någonsin .Men dom här är så små.
Men visa har blivit tuffare och  måste in i flocken då dom 
äntligen börjar bete sig som höns ska.(någorlunda)Förutom det här med badningen.
Matilda,Laila,Siv,Gloria,och Eva är på dagarna med i stora rummet.
I lilla går Lillemor,Stella,Majken,Lilith och Tilly.
Efter 14 så öppnar jag upp hela.
Eftersom jag känner varenda galning i mitt hönshus lite för väl så
blir det så här tyvärr..


Den här sidan har fått vara inne idag då väderleken inte varit
tillfredställande nog med dessa starka vindar och skurar.
Och om jag inte sitter här så kommer Vicky,Gro ,Malice eller nån
och stör så dom andra inte får bara.Anders var lika sur på mig som vanligt.


Det här är fortforande för litet ser jag.


Man tackar..


Imorron ska jag gå loss med sticksågen samt åka till
IKEA och införskaffa nya ruvbås..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar