måndag 3 september 2012

Show must go on


Jag har varit väldigt orolig för Shira nu när Vanja är i min himmel..
Så gör hon så här när jag satt där nere och lipa en skvätt.


Hon är så speciell att jag inte får något riktigt grepp om hur.
Som tur är så har hon Olle och mej iallafall.
Hon vet verkligen hur man piggar upp matte.


Min nya pinnanordning funkar finfint.
Angående stängslet så är det för att Farmor går och nyper Shira
i rumpan på kvällen och hon blir så rädd.
Sen ligger Saga därinne ,Babs vågar ingen ge sig på.
Så henne är jag inte orolig över.

Ordningen på pinnen är så här
Suzz,Karin,Råsmarie,Lotta,Maja,Chefen och Dida
Sen Doris,Troja,Greta,Berit och Ida
Paul,Farmor Vera och Barbro på golvet.

Linda,Yukki,Yokko,Stina,Gudrun ligger på bänken.

Nu får jag skämmas.Glömde Gittan såg jag.
Hon har en ny plats som hon gillar.
Egen pinne å allt.


Jasså dom här.
Det är ju Tilly och Majken



0 kommentarer:

Skicka en kommentar