lördag 1 september 2012


Jag har panik.Jag är arg och lessen på denna oförståelse
och bristande kunskap om höns.
Tanken att flytta till England har jag grubblat på ett tag
om jag kunde ta me mina djur skulle jag flyttat igår.
Efter intensivt gogglande har Vanja och jag badat för 
att lätta upp musklerna , nu sover jag i badrummet med henne och
hoppas hon klarar natten i hopp om att hitta nån vettig
veterinär imorron som kan hjälpa oss..
Det här går inte längre.Hur ska jag kunna ha djur när ingen
kan behandla dom ?



5 kommentarer:

Kerstin sa...

Kära Du, hoppas att Du hittar hjälp!
Önskar ochså att jag kunde få flytta, inte till England men väl härifrån! hade jag vetat att min fastighet var "osäljbar", skulle jag inte gjort mig av med hönsen, saknar dem1
Hoppas att det löser sig för Dig!
Kramen*

Kerstin sa...

Kära Du, hoppas att Du hittar hjälp!
Önskar ochså att jag kunde få flytta, inte till England men väl härifrån! hade jag vetat att min fastighet var "osäljbar", skulle jag inte gjort mig av med hönsen, saknar dem1
Hoppas att det löser sig för Dig!
Kramen*

majsan sa...

Om jag kunde hitta en lösning att ta med mina höns till England skulle jag göra det nu me detsamma..
Detta lands oförståelse för höns gör mig spyfärdig.
Jag är så lessen nu att jag inte orkar gråta det gör för ont.

Anonym sa...

Det finns inga höns som har det så bra som hemma hoss dig . Jag skulle inte ha någonting imot att få vara höna i ditt stall. Även om folk inte förstår vilken kärlek man får utav hönor och tuppar ,så kan du vara stolt över det du gör. Kramar Moster

majsan sa...

Tack snälla moster..
Dags att komma nu så vi kan gå vilse i skogen.

Skicka en kommentar