tisdag 4 september 2012

En dåres försvars tal


Hade det inte varit för min skruvade kärlek till Steve
skulle jag haft ett enda starkt rövarband vilket
skulle göra allt mycket mycket lättare.Men nu är det
som det är och 2 utegårdar är alltid bättre än en.
Andra sidan blir nog "lite" större nästa år.
Men så här lång har pappa och jag hållt sams..


Jag får skylla på att jag glömde ta min medicin.
Blev lite snurrigt ett tag nu på kvällskvisten vet inte riktigt
vad jag sysslade med.


Vad är nu detta.Jo Gloria har jag längat efter väldigt länge.
Så igår när jag följde med som "moraliskt" stöd
till min granne när hon skulle hämta några damer så tänkte jag att
hon kunde välja en två stycken till mej med.

Så innan dom blir Eggeby Finest var dom
 ska se om ja kommer ihåg:

Gloria = Faveroll
Eva = blandning mellan Silke och något
Siv  =  Maran (samma som Kong)
Matilda=Brama  (som Maggan var)


Lillemor ville oxå följa med hem till oss på Eggeby.
Okej Stella oxå då..
Från att sittat i en bur i 10 veckor hoppa hon direkt
i badet.Snacka om att det sitter i generna.

Lillemor = nåt me vithetta?
Stella= Bantam kanske? 



2 kommentarer:

Sandra sa...

Holländsk Vithätta :)Sedan är frågan om hon är dvärg varianten heller den stora. =)

majsan sa...

Hoho..där ser man.
Lillemor är supermysig hon tutar..=)
Verkar som om hon är ledaren sen hänger dom
andra efter..

Skicka en kommentar