söndag 17 juni 2012

Social Disease


Troja  är en av dom lugnaste hönorna jag har.
Hon  gör inte en fluga förnär om den inte kommer för nära för då äter hon upp sen såklart. 
Troja är en riktig myshöna bada,sola och bara softa..



Lilla Heike har en liten tendens att gärna flyga på mitt huvud eller där det passar.
Men det är okej han kommer nog inte bli större än så här.


Ja som sagt tamhöns i all ära men jag har 30 st, eller hur många vi nu är.
Men när man är i hönshuset så mycket som jag så blir det ju så.
Ska ta och räkna ikväll.Carro är iallafall min nya följeslagare.


På mornarna när tjejerna värpt klart så får Shira och Vanja strossa inne en stund.
På em när gänget är som lugnast  innan dom går in är dom ute med mig.
Hur man badar som höna har dom inte riktigt fått klämm på än men det kommer hoppas jag..
Nu är det bara Lilla Linda som jag är väldigt orolig över.



1 kommentarer:

Anonym sa...

Gloomy or calamitous Вanebeггy is life-time іn universal when you succеeԁ easily
thrοugh the various ρгocеssеs tangled in Vіolеt Flame Tantгic Μassage.



My web-ѕite; tantric massage In london

Skicka en kommentar