söndag 17 juni 2012





Måste bara få visa er en av mina sköldpaddor som flyttade hit för några månader sedan.
Han hittades ute på en gata och var väldigt illa däran därav skalet som är helt ihoptryckt.
Men nu bor han hos mig  och allt va det innebär..Det bästa Dag vet är kulorna ni ser på bilden.
Han vill inte äta sin egen landsköldpaddsmat utan kan springa/halta över hela hagen när han ser kulorna som är boxsköldpaddsmat (Oscars).Men eftersom han gillar dom så mycket så ger jag honom det då och då det var okej .

Så här bor mina sköldpaddor nu. Men eftersom jag är så mallig nu när jag kan hantera sticksågen och skruvdragaren ska jag äntligen sätta igång med det här schabraket som kommer bli en delad våning och en "aning" större..Större är alltid bättre.

2 kommentarer:

Jennie E sa...

Hej Majsan! Så fint de har det! Är så glad att Oscar fick komma till dig. Kram från Jennie

Kerstin sa...

Du är den bästa "djurmamman"!
vad mysigt Dina "paddor" har det!"
Hälsa alla de andra med!
Kramen*

Skicka en kommentar