torsdag 15 mars 2012

Nu har Poppe och jag kommit hem ifrån Mälaren.
Kanske har jag lugnat ner mig en aning men blir inte
klokare för det.
Prover har skickats till SVA , blodprov och svalg.
Men om det är ILT vilket jag prickat in ganska bra i mina
föraningar så måste vi nog ha levt me det en bra tid
här på Eggeby.
Sen var det Poppe som satte bollen i rullning med dessa utmärkta sympton
för denna jävliga sjukdom..
Poppe hade även samma symptom som Alfred vilket kan ha kommit fram av
ILT viruset.
Det är så invecklat denna nya sjukdom att jag blir alldeles snurrig.
Men våran stora fara är vad ILT kan utvecklas till och i mitt fall är
det vad Poppe har dragit på sig.
Han har samma halsinfektion som Alfred hade samt den där bölden som sprack
när doktorn skulle ta svalgprov.Sen att jag var hysterisk gjorde väl inte
saken bättre men Marianne satte in antibiotika så får vi se.
Om det nu är så att denna böldpest utvecklas av ILT och vi kan klara av den
med denna antibiotika så...Har inte kommit längre i tankarna än så här..
Alltså ILT går inte att bota men dom sekundära går..
Så har jag fattat det och det är dom som är mest farliga..
I mitt fall Böldpest..
Ska försöka sammanfatta detta om jag kan lugna ner mig såsmåningom..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar