fredag 20 januari 2012

Steve har blivit galen..
Bokstavligt talat..
Han är ingen ledar tupp utan en vanlig hederlig
muck tupp tills någon sätter honom på plats sen är det bra..
Men nu har det slagit slint på honom..
Har funkat ganska ok ikväll alla är lika förvirrade som jag men
ser ut att kunna fungera såsmåning om..
Förutom Steve, han röjer ner alla som sitter på sittpinnarna i alla rum och
håller på och jävlas.Han är helt vansinnig.
Nu har jag satt honom i fängelse ytterligare en gång till och imorron
får han stanna där..
För hur ska jag kunna ta bort honom??
Min Steve, min älskade tupp..
Men jag tänker inte utsätta resten av gänget för denna oro och
kalabalik han orsakar pga min egen själviska kärlek till
den förbannade tuppen..
Va fan ska ja göra..=(

5 kommentarer:

Flemming sa...

"Va fan ska ja göra"
"Han är ingen ledar tupp utan en vanlig hederlig
muck tupp tills någon sätter honom på plats sen är det bra"
Du har själv svarat på frågan...

"För hur ska jag kunna ta bort honom??"
Du skall inte ta bort någon,tänk på hur ledsen du blev när Zool försvann...

Is i magen,mycket is !!!

majsan sa...

Tack du..
Jag ska försöka..
Att han ska va så förbannat besvärlig när det går någorlunda med alla andra..
/Majsan

Flemming sa...

Vänd på situationen,Steve är lugn och fin,medan alla andra är i uppror...
Förmodligen är det väder och vind som spelar in i detta "uppror" för man blir allt lite grinig när man tittar ut och ser ett väder som inte påminner om vår...

Har du tittat igenom hans fjäderdräkt,kanske något som irriterar honom och det i sin tur går ut över alla dom andra ?

majsan sa...

Hej du..Inga kryp på¨Steve han är färdigruggad oxå..
Han blev ganska ställd när Märsta kom in alldeles blodig och nerdeppad..Steve måste ha en ledartupp som styr över honom då är han lugn och "snäll"..Nu blev det helt tokigt eftersom Märsta nu inte kunde det.Är det någon jag känner utan och innan så är det min förbannade primadonna Steve..
Märsta har tagit tillbaka sin position bland Poppe och Bosse så imorron ska vi se..

Flemming sa...

Håller båda tummarna för att allt skall återgå till det normala !

Skicka en kommentar