tisdag 24 januari 2012

Drama





Ibland kan jag sitta och skratta för mig själv när jag tänker på honom och
alla hans sattyg. Så det som hände nu i helgen gjorde mig en aning
panikslagen eftersom jag aldrig sett honom så här.
Jag vet att det är en tupp och blablabla.Men han är min tupp.
Så vi får härda ut och hoppas att Märsta inom snarlig tid tar tillbaka
komanndot så Steve kan ägna sig åt annat fuffens istället.
Klart att Eggeby inte ska lägga ner det är mitt livsverk och jag har 33 andra att
ta hand om .Men när det gäller Steve så blir jag en aning smågalen om något
inte står rätt till.
Va ere man brukar säga nu..
Sådan Steve sådan Majsan ?

På torsdag ska jag öka min medicin så kanske jag kan bli lite lugnare igen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bra BRA!!!
Hejar på dig i alla lägen
PUSS

Flemming sa...

"På torsdag ska jag öka min medicin så kanske jag kan bli lite lugnare igen.."
En sked till Majsan och en till Steve...

Hur går detär steve fortfarande vild och vacker ?
Läser att det är smått på gång,kanske Steve är far till alla äggen...

majsan sa...

Hoho..=)..
Hoppas innerligt att han inte är far till alla äggen, men jag har ju inga hönor från varken Steve eller Märsta kom jag på.Bara tuppar.
Äggen som Yokko ligger på är
2 från Troja,Berit,Fia och Bettan..
Sen börjar det bli dags för Maggan har jag sett..
Men vi får se...

Skicka en kommentar