fredag 14 oktober 2011

Paul is live

Idag när jag satt och läste någon kvällsblaska så fick jag hjärtat i halsgropen.
Fick lov att dubbelkolla innan jag hoppade i taket.
- jo jag såg det häromdagen säger morsan..
Det är nämligen så att Paul MacCartney ska komma till Stockholm.
PAUL MACCARTNEY.Har fortforande inte fattat detta..
2004 var han här sista gången och jag missade den konseren.
Självklart var allt slutsålt och jag började terrorisera min omgivning.
Att få se Paul Live är något så stort för mig och pappa att ..det blir inte
större än så här.
I våras var jag i Liverpool och stod å lipade vid Cavern club.
Att ha stått på samma ställe kanske som den störste musikern i min värld var
årets höjdpunkt men nu .Nu när han ska ha en konser i Globen.
Jag fick tag på 2 biljetter efter ett maniskt jagande.
Dom kostade skjortan men sånt här får man bara uppleva en gång i livet..
10 december är pappa och jag i globen.
Herregud jag kan fortforande inte tro det..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar