tisdag 18 oktober 2011




Idag åkte morsan och jag till Uppsalas nyöppnade veterinärsapotek.
Eftersom jag skulle ha så många av dessa förpackningar så vare lika bra att åka dit.
Dom om någon borde ju ha tycker man.
Choken kom senare när damen i kassan förklarade att varje förpackning kostade 170 spänn stycket och der var 3 pipetter i varje.
Jag skulle ha 45.
Skjortan har ja redan sålt så ja vette sjutton.=(
Sen kom min lillasyster och svåger hem från comicon.Varpå jag fick den här dvdn me min favoritwrestlare.Ska slicka mina sår och titta på den ikväll tills jag kommit på
någon lösning.Det känns lite för övermäktigt just nu..

2 kommentarer:

Sandra sa...

Är inte stronghold något liknande som frontline? Om du vill göra det billigare så kan du ju köpa frontline sprayform (100ml). Den ska inte vara lika stark som de i pipetter. 1 spray i nacken. En del säger karens på ägg i 1 vecka men på förpackningen står det att medlet verkar i 4 veckor så för att vara på den säkra sidan tycker jag att man ska köra karens på äggen i minst 4 veckor.

majsan sa...

Marianne sa något om Frontline..
Men beordrade mig detta så jag gör det hon säger..
Förra sommaren köpte ja fronline på spray och sprayade ner hela hönshuset.
Medans vi sov ute.
Ska fråga henne imorron igen..

Skicka en kommentar