onsdag 14 september 2011

Djurskyddsbestämmelser för fjäderfän (Jordbruksverket)



Idag har länsstyrelsen varit här.
Nu var det för att kontrollera mina 2 får Ulla och Tindra
men jag passade såklart på att anmäla mitt hönshus.
Hur dum får man bli kan ju folk undra att man anmäler sig
själv.Men ibland kan man tro att man gör det bästa för
sina djur när det egentligen är tvärtom så lite därfor.
+ att jag är lite extrem och tokig när det gäller mina
höns som ni kanske vet.
Hur som helst så vare inte så mycket mer att säga trots mina
försök att försöka hitta fel (jag är som ja är).
Den enda anmärkningen isånnafall var att det låg grejer på
marken där golvet ska laggas på.
Men jag fick sen den här broschyren som är väldans läsvärd och
bra att ha för framtida hönsagare osv.
Sen angående mina får så vare 2 anmärkningar
En spik som skulle bort och En regel som satt snett.
Nu är ja lugnare..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar