söndag 22 augusti 2010

Vem är den där Majsan egentligen??



Bor hon i hönshuset eller undrar folk.Hon verkar helt galen, gör hon inget annat får jag höra oxå.Jorå men jag tänkte att det kanske inte är så intressant eftersom den här sidan bara handlar om mina kära höns.Men jag är annars en arbetande hönsgalning kan man säga.Tar hand om min morbror Rolf och är ledsagare åt en tjej med asp.Själv har jag adhd och väldigt svårt att kontrollera mig.Min hjärna är väldigt svår att tillfredställa och ibland orkar jag helt enkelt inte.Intresserna är olika från varje vecka.Ena dagen äre Rom som gäller och andra dagen har jag snöat in på Watergate.Men jag är en trogen wwe fan.Det är mormorsfel (vi växte upp med det).Jag menar amerikansk brottning.Kreativiteten flödar och jag måste prova allt.Från betonggjutning till husbygge till maniskt pysslande.Styrketränar nästan varje dag för att bli av med energi.
Nu är jag helt inne på att spela munspel..Förra veckan vare kontrabas.Jag älskar The Beatles och Wings som ni kanske märkt.Fota är en trogen hobby som jag aldrig tröttnar på.
Fotboll äre tråkigaste jag vet men det bästa som Roffe vet.
Ikväll var vi på Assyriska-Väsby så himla tråkigt men jag gör det för Roffe.
Nu äre bara en månad tills nästa match..skönt..

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Du är allt en liten pärla Du!
Kramen*

Linda sa...

Japp, du e galen Mia men jag älskar dig =) Du e världens i särklass bästa vän... Förresten, jag får sluta tidigare på fredag så jag kommer ut strax efter lunch och hjälper er... Puss

majsan sa...

tjoho..Mamma och pappa blir kanonglada..Lite kris nu..Jag har krattat hela dagen tror jag..
Du är oxå bäst..puss..Och den enda som står ut me mina galenskaper...=)

Skicka en kommentar