tisdag 29 juni 2010

Over the Limit




4 kommentarer:

Kerstin sa...

Kära Du!
Måste ha missat nå´t!
Vad är det Du vaktar på nätterna i hönshuset?
Verkar vara ett perfekt skött hönshus, så rent och fräscht med fina goa djur!
Kramis*

majsan sa...

Hej kära du.
Jag är så orolig att jag kan ha missat någon springa någonstans ute.Jag har ju Ulla och killarna på andra sidan men endå.
Kan endå inte sova nu så då kan jag lika bra vara där på nätterna.Blir jag lugnare själv oxå.
Man kan säga att jag har "gåttiniväggen" när det gäller kvalster hoho.Men jag är inte utbränd snarare solbränd..hoho..Men eftersom jag endå håller på så kan jag renovera om hela hönshuset.
kram
Majsan

Linda sa...

Hahaha, jag fattar inte hur du kan se så jävla galen ut =)

majsan sa...

hehe va menar du med att se galen ut??
Pappa och jag har hittat guld idag.
Om det bara får regna lite så måste du vara med i startgroparna.Och inte i sista svängen som förra året ju.Och du jag har fått låna Dannes elgura.Du får spela bas.

Skicka en kommentar