fredag 18 juni 2010

Kill your enemies

Idag fick jag nog..
Jag har provat allt , dammsuga, skrubbar pinnar varje dag med grönsåpa,pudra med Etonyal,Kört högtrycksprutan överallt,samt virkos i både tablettform och flytande, avmaskningsmedel,frontline köpt, alla kryddsorter och torkat som ska hålla krypen borta .
Dyra veterinärbesök som gjort att jag praktiskt taget är ruinerad just nu.
När jag ligger imorse för etthundrafemtioelftegången och skrubbar i hönshuset.
Tror ni inte att det kryper på min arm.
Jag blir galen.
I ren ilska och desperation tar jag en klädrulle och rullar på armen.
Den fastnar.Krypet fastnar.

Här kommer slutpoängen:
Det funkar säkert med silvertejp också men nu har jag klätt in hela hönshuset i
alla klädrullar jag hittade.
1-0 till majsan..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Etonyal?Virkos...är det Etotal och Virkon S du menar???

Mvh
Linda

majsan sa...

Hej du.
Jag menar dom två.Lite dålig på att stava bara..
Men nu har jag fått nog.
Börjar kakla i veckan..
mvh
Majsan

Skicka en kommentar