söndag 6 juni 2010

Någon har vaknat på fel sida idag tror jag...



3 kommentarer:

Kerstin sa...

Han är ju bara såå stilig!
Säg ingenting då blir han väl ännu "större"!
Ha en fin dag!

Kerstin sa...

Tack för Dina rara ord!
Vi kämpar på, jag hittade ett bra tips från Din blogg, det gällde ben skorv som ett par av min höns fått, fint tips så nu jabbar jag med det var dag!
Har inte hört om fodret, skall kolla upp med min Granngård!
Som Du kanske sett på min blogg har jag en tupp som är mobbad, han har blivit väldigt tam följer mig som en hund så nu har jag sällskap!
Vad djur är kloka och fina om man bara ger sig tid att upptäcka det, inte alla som gör, stackars dom!!
Kramen på Dig och alla Dina vänner:))

majsan sa...

Hoho..Han är så snäll min Alfred.Ja hans självförtroende är på topp just nu.Vet inte vad det är med honom riktigt..=)

Skicka en kommentar