tisdag 27 juli 2021


Silvia fattade vinken med stolen..=)


(Uffe,Vega och lilla Hanna-o på bilden)

Som sagt höns i trädgården har sina för och nackdelar,
om man vill ha sina odlingar "ifred" är det galler som gäller.
Jag lägger även stenar runt blommorna så dom inte sprättar
upp rötterna vilket funkat fint..


Det spellar ingen roll hur många bås man har.
alla ska naturligvis ligga i samma.
Nu är det ett väldans kuckilurande med smådamerna..
Hanna,Peggy,Ann,Tova och Elsan på bilden..




Jag har fått äran att ta hand om en 60 årig liten padda som heter
Grigori Valentino därav fick jag bygga ut lite mera på utehagarna då
"surgubben" min andra padda inte kommer överens med någon..
Men i år är han iallafall nöjd med sin hage..
Frid och fröjd med alla djur då är jag det med..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar