söndag 28 april 2013

Har varit ganska nere då min lilla kycklings ben inte blev bättre och jag fick
ta detta beslut att ta bort henne.
Först tänkte jag vänta tills över helgen och hämta 2 nya kycklingar till Saga.
Men hon är på svarta listan och ärligt talat skulle hon bara lämnat dom
inom en snar framtid oxå..
Har aldrig tagit bort kycklingar från en mamma förrut så hon blivit helt
utan men i det här fallet hade jag inget val.
Saga är deppig  vilket är fullt förståeligt,har mest varit
för sig själv i lilla rummet. Men igår satt hon på pinnen brevid Britta,lite kul..
Sen har Lilith fått två små..

2 kommentarer:

AnneSofie sa...

Usch.
Jag fick också ta bort en kyckling i helgen. den har hela tiden varit minst och orkeslös men så pigga den på sig lite efter en hjälpkur men nu orkade den inte längre.
Trist men man måste ju för deras bästa.

majsan sa...

Jo jag vet..Men man blir så himla knäckt varenda förbannade gång..=(--

Skicka en kommentar