torsdag 14 februari 2013

Im tryin not to lose my head...


Det har äntligen börjat att läka ordentligt.
Han har såklart ont men imorse dundrade han fram
samt att han står mer nu.


Buren hade jag bara för att tjejerna skulle låta honom
vara ifred när han ville vila.Dom tar i ganska hårt annars.
Men nu har jag sprayat honom med peckingspray.
Vi får se..


På em ska Shira bada i tomma intet varpå
jag försöker passa på och lägga jord/torv 
runtomkring henne. Men icke..


Ida är under bevakning.
Då hon har nå fel me rumpan.
Kloaken hänger lite utanför men jag har
lyckats med detta förr då Karin var dålig.
Så bada,hålla rent och hoppas på det bästa.
Hon hade värpt när jag kom in..skumt..


Sen har Lilith lagt sig nu oxå..suck


Lite mys endå i allt elände






0 kommentarer:

Skicka en kommentar