lördag 9 februari 2013

Denna vinter har tagit knäcken på mig.
Som det brukar göra visserligen men nu
känns allt bara extra tungt.
Kong är sådär.Jag vet inte hur ont han har men
jag försöker hjälpa honom så mycket jag kan.
Han har inte badat på några dagar så  idag försökte
jag få honom i badet
med att göra en extra stor grop så han slapp själv
men icke.Gro är förjävlig hon har tagit primadonna
rollen på högsta allvar och driver oss alla till vansinne
med hennes divafasoner.
Pippi som numera heter Trond var ett mycket otippat
kort då jag var helt 100 på att det var en höna.
Stella som ska sova på mitt huvud har nu fått med sig
Trond på detta spektakel så nattningen tar ännu längre
om kvällarna.
Själv är jag slut i huvet då mina diagnoser bråkat för fulla
muggar och jag orkar inte hålla dom i skick nu.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar