fredag 27 juli 2012

Working on the Highway


Idag satte jag på näst sista väggen.
Att göra detta själv var ingen bra ide men den kom på
plats till slut.Sista delen längst ner är en liten lucka där jag
ska ha musfällor eftersom dom oxå verkar trivas här .
Och dom är inte välkommna i mitt hönshus.



Sen att Brittas pinne numera sitter där den ska..på
väggen är något hon inte fått kläm på än.
Men det kommer..


Ikväll ska jag flytta över Hanna-O och Tina.
Jag har så ont i magen över det men jag måste ha fler tanter på
den här sidan.Och dom tar ganska mycket plats så jag hoppas dom kan
ta sig an Malice som numera terroriserar alla.
Dida har lagt sig på den här sidan.Jag vet vad jag sagt.
Men va sjutton gör man. På andra sidan ligger Gittan men hon
får aldrig mer kycklingar,.Sen Babs och Saga.Troja verkar
vara på G även hon..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar