måndag 2 april 2012

Stronghold

Det har gått över en månad nu sen jag
droppade gänget med stronghold.
Min veterinär sa att jag skulle göra det en gång till
men vi har talat lite idag om det och jag vill avvakta.
Samt se hur lång tid det tar innan dom får nåt på sig igen
om dom nu får det.
Karenstiden var 6 månader vilket jag oxå funderat över
men min veterinär sa att dom inte vet hur höns reagerar på
detta eftersom jag är den enda som gett Stronghold till höns.
Och inga studier finns om det.. Vilket jag såklart ska
skriva och informera om när jag vet.
Eftersom jag råkat få i mig det själv så gav jag min far
klartecken idag att dom nu får äta äggen.
Jag fick ju inga men som svalde halva tuben och det var ju
ett bra tag sen så..
Så då ska väl pappa äntligen få äta sitt morgonägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har dina röda djävlar vaknat ännu?

majsan sa...

Jupp jag tog en idag..

Ska börja förbereda mig inför helgen..

Skicka en kommentar