söndag 8 april 2012

Eternal Sunshine " on my" Spotless Mind




Steve fyller 2 i år vilket ska firas med dunder och brak.
Däremot om jag känner mina tuppar rätt kommer han inte att
vara det han tror han är nu länge till, nämligen chefen.
Märsta har börjat lite lätt men eftersom Steve nu varken
har undertupp eller någon speciellt utvald höna som har koll
på honom så är Märsta mer utsatt.
Så om Märsta bara kan ta sin plats tillbaka så kommer Steve bli
mycket lugnare.
Är det någon tupp jag kan och känner utantill så är
det min älskade Steve.

2 kommentarer:

Emma sa...

Härliga bilder på underbara individer!
Såg att du har silkes, är det dvärg eller stora?
Letar med ljus å lyckta efter några dvärg silkes kycklingar för att utöka flocken, de är bara 2! =) Har du så du säljer kycklingar eller ägg? Fin sida har du!!

/Emma

majsan sa...

Hej och välkommen hit..=)

Jag har 3 dvärgsilkes Yuki,Linda och Yokko
Dom kommer från Börje Kyller .
Sen är jag lite för blödig för att kunna sälja
kycklingar.

/Majsan

Skicka en kommentar