lördag 1 januari 2011

Blood on the dancefloor

2 kommentarer:

Sandra sa...

Stackars Alfred. Men det där såg ju inte så farligt ut. Kan tala om att jag varit med om 5 gånger värre, helt igenmurade ögon och blåmärken och vetteallt. :X Och det har blivit bra, så jag tror defenitivt att Alfred kommer att repa sig snart.

Att han inte försvarar sig är bra, för om han hade gjort det så skulle ju slagsmålet fortsätta bara. Alfred visar Steve att han har gett sig och vill inte ha något mer bråk genom att visa sig vek och underlägsen och det kommer han nog att fortsätta vara i några dagar framåt, men efter en liten tid så är flocken som vanligt igen, förutom att det inte är Alfred som bestämmer längre.

Steve is the new King! ... Hoppas bara Märsta håller sig i skinnet nu så ni slipper mer bråk. =/

*klapp och puss på Alfred, krya på dig*

majsan sa...

Tack du..Igår var jag så knäckt.Imorse när jag kom ner så hörde jag ett skrik jag inte hört sen i sommras..Det var Alfred.Jag grät av lycka..
Jag vet att detta är naturens gång men jag har nu beslutat att bygga ett eget hus till Alfred.
Eggeby kommer byggas ut 30 kvm mera så jag hoppas att Steve och Märsta kan sammsas på 70 kvm..kram
majsan

Skicka en kommentar