tisdag 9 december 2014


Britt-Marie har bytt namn till Valdemar tror jag..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag gillar verkligen din blogg, jag har själv en skock hobbyhöns som jag ägnar mycket tid och omsorg. Min grupp är lite olika åldrar men gemensamt för dem är att de flesta har börjat värpa lite igen efter att ha haft ett uppehåll sep-nov. Jag har i ett par av mina ägg hittat lite ”klumpar”. Inte blodklumpar utan snarare ljust bruna/beige klumpar. Har du någon aning om vad det kan vara? Jag tar in äggen direkt varje dag så det kan inte vara några påbörjade kycklingar. Sedan funderar jag över konsistensen på mina ägg – när jag har kokat dem och sedan skalar så är vitan liksom väldigt.. len? Kan inte uttrycka det bättre.. äggen är liksom supermjuka i vitan även om jag har kokat äggen i flera minuter.

Om du har en stund över så skulle jag bli jätteglad om du ville svara med ett mail! du når mig på: Minnie_A_89@hotmail.com

Mvh Minnie från Blekinge

Skicka en kommentar