onsdag 22 oktober 2014


Matilda ska prompt sova här.
Går inte att övertyga henne om en bättre plats heller.
Nu har även Lilith hittat hit .
Mina nya småtjejer ska såklart sova på dörren in till farstun.


Ska bygga en ny sittpinne anordning
imorgon om jag lyckas hålla mina
alteregon (adhd/aspberger) i skick.
Lilla Lena är har varit ute större delen av dagen
varpå hon får sova med rövarbandet inatt.
Tuff liten tjej.



Tanken med farstun var att jag skulle slippa
detta men.Jag är nog för hysterisk.
Dom här är för små så dom får kvarta här
tills jag byggt något tokigt eller bra.
Har endå inget varmvatten .


Sen har jag varit i mitt esse,
vilket alltid slutar illa då jag inte kan kontrollera mina
maniska ideer.Hur jag tänkte här vette fasiken.
Pappa har iallafall fått en finfin hylla att ha sina pelargonier på.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar