torsdag 28 november 2013

In and out of love

Jag hittade Babs död idag.
Trodde hon sov i halmen så jag fortsatte städa tills jag
upptäckte att hon var död.
Jag blev så desperat att jag försökte få liv i henne trots att hon var stendöd.
Det bara brast.Vad ska vi göra utan Babs ?
Chefen har sedan några veckor tillbaka bytt rum på natten så
han verkar inte vara totalt nere.Jag vet inte.
Värre med lilla Stjärna som jag haft i knät större delen av dagen.
Hon sover ju inte på pinnen ens .
Underbara Babs  .jag vet att hönorna kommer dö en efter en men
det tar mig lika hårt varenda gång.
Jag var så ledsen idag att jag tog 100 kg i benpressen på gymmet.
Styrketräning är en bra lösning för mig ,tränar när jag är arg,ledsen
manisk eller bara mitt vanliga hyperjag.Alltså varje dag.
det blir alltid en orolig stämning när någon dör.
Orolig för stjärna bara.
Usch jag är så ledsen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Majken
Var Babsan Plymouth rock ?
Mina Plymouth rock Har jag otur med dom lever inte så länge
Jag fatar inte var det är för fel på denna ras

majsan sa...

Babsan var en dvärg kochin.

Skicka en kommentar