torsdag 23 maj 2013

"Its all about the game and how you play it"


Fick ta till mig släggan idag.
Efter första svinget så  känndes det ok.
7 sving senare däremot.
Men väggen är borta..yees.
Är faktiskt ganska stolt att jag fixat detta alldeles
ensam.Hitills.


Sen blev jag lessen.
Nu måste jag bryta upp en del av detta golv med och
det kommer jag inte fixa själv.Eller jo det kommer jag.
Problem är till för att lösas kan jag ju roa mig själv med..
suck,,

Shiras plats är där den är men nu går det inte mer.
Därför flyttades den 1 meter bakåt varpå 
en mindre episod av glamor utespelades för fulla halsar.
Men jag var med hela tiden.
Shira var väldigt fundersam men när jag fick upp
Lillemor som sitter bakom samt Majken då blev hon
lugnare..Och jag själv..


Ett oerhört påfrestat och djärvt drag men
några kvällar till så kanske hon vänjer sig.
Bara tills jag får golvet klart..





0 kommentarer:

Skicka en kommentar