fredag 23 november 2012

Igår släppte jag ut Olle och ungarna med resten.det gick strålande varpå jag bestämde att det nu var slutburat. På förmiddagen när jag ner var Olle ute men jag såg bara Pippi . Drutten hade trillat i ankbaljan.Jag skrek vilken inte hade nån verkan men jag Har redan förlorat en kyckling och det går jag inte igenom igen. Så jag påbörjade nån slags mun mot näbb hjärta och lugnräddning medans tårarna sprutade. Jag sprang in och tog mammas hårfön samtidigt som jag försökte blåsa liv i han. Fy fan säger jag bara.så här rädd har jag aldrig varit.Han rörde på näbben jag fortsatte maniskt samtidigt som jag förbannade mej till helvetet.Fråga mej inte hur men han kom tillbaka.Gav honom lite nyponsoppa då han sakta börja kvickna till. Jag försökte lugna ner mig själv vilket inte lyckats hittills .Hade jag druckit skulle en whisky nog ha sett fint tror jag nog.Men eftersom jag inte dricker alkoholhaltiga vätskor blev det en cola.Drutten börja pipa varpå jag sprang ner och tog in Olle och Pippi till lilla rummet som nu är avstängt.fy fan säger jag bara. Ska försöka lugna ner mig på nåt sätt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar